FANDOM

Benvinguda Edit

Benvigudes i benvinguts a la wiki Los col·loquis de Despuig.

Aquí trobareu un recull de recursos didàctics sobre Cristòfol Despuig i la seua obra que ha elaborat el professorat dels grups de treball Recursos sobre Despuig (curs 2010-2011, 2011-2012 i 2012-2013) El Renaixement a les Terres de l'Ebre (curs 2013-2014 i 2014-2015) i El Renaixement i el barroc a les Terres de l'Ebre (cursos 2015-2016 i 2016-2017), iniciats en motiu de la celebració del cinc-cents aniversari del naixement de Cristòfol Despuig.

Justificació Edit

Los col·loquis de la insigne ciutat de Tortosa (1557) de Cristòfol Despuig és un llibre cabdal en la història de la literatura catalana, però també té una gran importància per al coneixement de la llengua, la geografia, la història i l'economia de l'època. A més a més, conté informació molt valuosa per al coneixement del patrimoni artístic de Tortosa i del medi natural de l'entorn.

Objectius Edit

L'objectiu principal del grup de treball és aplegar professorat de diferents matèries (llengua catalana i literatura, llengua anglesa, cultura clàssica, ciències socials, ciències de la naturalesa, educació visual i plàstica, religió, etc.) i de diferents nivells educatius per recollir i dissenyar activitats didàctiques centrades en la figura i en l'obra de Cristòfol Despuig (1510-1561/1580), l'any del 500 aniversari del seu naixement.

Crèdits Edit

Membres del grup de treball (2010-2017): Maria Josep Altadill, Pilar Andreu, Albert Aragonés (coord.), Álvaro Arasa, Jordi Beltran, Cinta Cabrera, Tomàs Camacho, Montse Castellà, Àngela Creix, Rosa Curto, Juan Antonio González, Antonio Hurtado, Tere Izquierdo, Jacinto Lafont, Emili Llorente, Chimo López, Norbert López, Sara Martínez, Eva Martorell, Joan-Hilari Muñoz, Míriam Perona, Enric Querol, Josep Enric Rodríguez, Carles Roset, Roc Salvadó, Joaquim Sorribes, Emigdi Subirats, Josep Ramon Subirats, Begoña Terrados i Rosa Vallés.

Organitza: Servei Educatiu del Baix Ebre.

Si voleu fer-hi aportacions, poseu-vos en contacte amb el coordinador (aaragon2@xtec.cat).

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori