FANDOM

Presentació Edit

Marató de Los col·loquis de Despuig és un bloc allotjat a WordPress que ha servit de plataforma de difusió de la crida a col·laborar en el projecte de publicar l'edició de la primera edició de Los col·loquis de la insigne ciutat de Tortosa (1877) de Cristòfol Despuig a Viquitexts.

En el cos central s'han anat publicant entrades que informaven de l'estat en què es trobava el projecte. Disposava també d'una sèries de pàgines estàtiques, accessibles des de les pestanyes de qualsevol entrada, en les quals s'explicava la proposta, així com els objectius, la justificació i el calendari previst (Presentació); es donaven instruccions per poder accedir a Viquitext, amb l'ajut d'una presentació de diapositives (Com participar-hi); i des d'on s'accedia directament a la pàgina d'edició de Viquitexts (Los col·loquis a Viquitexts).

A més a més, disposa d'un blogroll amb enllaços als blocs que hi van col·laborar fent-ne difusió (Amigues i amics de la Marató) i una selecció d'enllaços sobre Despuig i Los col·loquis disponibles en línia.

Fitxa tècnica Edit

  • Títol de l'activitat: Marató de Los col·loquis de Despuig. Una crida per a una edició digital col·laborativa.
  • Autors/es: Albert Aragonés Salvat.
  • Data de finalització del treball: 6 de març de 2011.

Objectius Edit

  • Conèixer la dimensió col·laborativa del projecte Viquitexts.
  • Participar-hi activament mitjançant la creació d'una edició digital del llibre de Despuig.
  • Col·laborar en la celebració de l'aniversari del naixement de Cristòfol Despuig.

Tipologia Edit

  • Destinataris: secundària, batxillerat, estudis universitaris, altres.
  • Matèries o assignatures: Llengua catalana i literatura, Tecnologia.
  • Temes o paraules clau: Despuig, segle XVI, Renaixement, edició de textos.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori