FANDOM

Presentació Edit

Aquesta activitat proposa la creació d'un mapa de Google Maps on hi haja marcats alguns indrets de la ciutat de Tortosa que apareixen a Los col·loquis de Despuig. A cada un d'aquests indrets es veurien fotografies realitzades pels alumnes i es podrien llegir fragments de l'obra i una ressenya històrica de l'indret. La proposta inclou unes instruccions, un itinerari i una tria de textos.

Aquesta proposta es podria ampliar amb altres indrets de l'entorn, de la resta de Catalunya i, fins i tot, d'altres indrets del Mediterrani.

Fitxa tècnica Edit

  • Títol de l'activitat: Itinerari literari virtual: una ruta per la ciutat de Tortosa.
  • Autors/es: Albert Aragonés Salvat; Enric Querol Coll.
  • Data de finalització del treball: maig 2011.
  • Format del document: carpeta comprimida (zip), que conté tres arxius (pdf): instruccions_itinerari.pdf, itinerari.pdf i textos_itinerari.pdf.
  • Enllaç de descàrrega: Google Docs

Objectius Edit

  • Conèixer la ciutat de Tortosa i el seu patrimoni monumental medieval i renaixentista
  • Llegir alguns fragments de Los col·loquis de Despuig.
  • Aprendre a fer servir recursos educatius de les TAC.

Tipologia Edit

  • Destinataris: 4t d'ESO; batxillerat
  • Matèries o assignatures: Llengua catalana i literatura, Història del món contemporani, Tecnologia, Educació Visual i Plàstica.
  • Temes o paraules clau: art, arqueologia, urbanisme, cartografia, història de Catalunya, història local, llegendes, llengua, literatura catalana, Tortosa, catedral de Tortosa, Reials Col·legis, castell de la Suda, segle XVI, Despuig.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori